11 januari 2010

Rea fynd!

Den nya overallen
I dag har vi hunnit med en hel del, bland annat har Noel fått bada i två omgångar. Andra gången orkade jag inte spola upp i badkaret så vi fick ta till "ho:n" i tvättsugan. Det funkade kanon och Noel var mycket nöjd!
Vi har också varit på besök hos kompisen Thilda och fick smaskigt fika, riktigt trevligt. Hoppas att Noel är lite piggare nästa gång bara för i dag var han riktigt trött. Jag han inte komma många meter innan han slocknade i vagnen och sov ett par timmar. Han har varit slö hela dagen så han är nog inte riktigt pigg. Förkylningen har suttit i i flera veckor nu. Tråkigt....

Jag har även reafyndat! En Didriksson overall till nästa vinter. Kommer bli så bra :)
Imorgon ska jag jobba lite extra och moster Julia ska vara barnvakt. Det blir toppen!

2 kommentarer:

  1. Men hallå! Vad hände med alla nya recept ni skulle testa varje vecka?? Tycker det har varit dåligt det sista! Jag ska prova nytt asiatiskt recept imorgon. Spännande! Är ju i min graviditets-matlagnings-period :) får se hur länge den varar! Syns på lördag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fått en förklaring nu ;)
    Ses på lördag!

    SvaraRadera