14 januari 2010

Nya tag!

Jag kollade bloggen nu ikväll och såg att jag hade fått en kommentar av Hanna.
Här kommer svaret (bortförklaringen ;) )

Jag skulle ju skriva lite om våra nya maträtter vi skulle testa varje vecka men det kom av sig lite kan man säga. Jag tror att det hände när jag började jobba, sen kom julen. Jag hade lite annat att tänka på och då glömdes det totalt bort.
Tilläggas bör att vi faktisk gjort någon ny rätt som jag inte bloggat om. Jag gjorde mig till och köpte ädelost för att överraska Johan med Ädelostkycklingfileér för några veckor sedan. Det hela slutade med att jag hade 4 matlådor själv eftersom Johan tyckte att det smakade så illa att han tog en macka istället.
Jag tyckte att det var supergott och mumsade faktiskt i mig den sista matlådan nu i veckan.
Nu blir det skärpning. Vi får hoppas att jag kan publicera ett nytt smaskigt recept nästa vecka!

God Natt!

1 kommentar: