26 januari 2010

träningsvärk!

I dag vaknade jag upp med en fruktansvärd träningsvärk i höfterna. Detta efter löprundan på hälsoslingan med laget igår. 8 km för en otränad löpare var ingen hit. Överraskande nog orkade jag runt och på en hyffsad tid!
iaf. fick stappla mig upp ur sängen och trodde att det skulle bli bättre när jag hade gått en stund. Men nej, har fortfarande lika ont och har svårt att bära Noel. Jag blir sne i hela kroppen när jag ska gå. Nu är det snart dags att åka in och träna på konstgräset. Kanske är det, det som behövs för att komma igång igen. Vi får se.....
Idag har jag bakat. I tre omgångar. Tänkte avsluta med leilas mjuka pepparkaka men insåg att vi inte hade någon fil och fick då göra om receptet till vanlig sockerkaka. Det blev inte lyckat.
Tur att de goda kolakakorna blev bra iaf.

Hejsvejs

2 kommentarer:

  1. Var försiktig med din kropp! Tyckte du var igång och tränade väääldigt tidigt efter att du fått barn...just höfter och ljumskar kan man ju ha ont i långt efter förlossningen.
    //Annelie

    SvaraRadera
  2. Jag ska vara försiktig! Tack för omtanken :)

    SvaraRadera