17 september 2010

hektisk torsdag

Det var en hektisk dag igår...
Vi började med en liten försovning innan vi åkte iväg till dagis. Jag vidare till odensberg för att hämta upp Noel igen vid 13,40.
Direkt vidare till biblioteket för att låna ny högläsningsbok till klassen. Noel började riva i hyllorna och hittade några böcker han skulle ha med hem.

När vi kom hem var det dags för mellanmål innan vi åkte vidare till stan för att handla mat inför kalaset.
Efter matshoppingen begav vi oss in till centrum för att köpa en pyjamas till Noel.
När vi kom hem skyndade vi oss att plocka iordning lite och göra pannkakor till pappa.När Johan väl kom hem åt vi lite innan jag fick ge mig bort till huset för några timmars renovering.
Vid tiotiden hoppade jag in i duschen innan jag avslutade med en kvällsmacka och lite Idol.

Busy day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar