17 augusti 2010

Förskolan

Noel på väg till första dagen på förskolan. Han var något bekymrad över den lilla väskan på ryggen annars gick allt jättebra!
När vi kom in på avdelningen tittade vi först på platsen Noel fått. Hans märke var en ko, vilken lycka!
Imorgon fortsätter inskolningen och Mamma åker sedan vidare till sitt jobb, vilken dag det har varit. Verkligen mycket att tänka på och planera inför skolstarten med mina små ettor.
Hoppas att jag hinner med en del imorgon så det känns lite lugnare inför nästa vecka.
Nu är det dags att lägga sig om vi ska orka med morgondagen.

5 kommentarer:

  1. Vad kul för honom att börja förskolan, hoppas att resten av inskolningen går bra!
    Vart jobbar du nu? Är du kvar på Kinnarpsskolan?

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken sötning med väska å allt!! Hoppas det går bra för er båda med era nya projekt!

    SvaraRadera
  3. Emma- Jag är på Odensbergsskolan nu och ska starta upp med en etta, ska bli så kul!

    Therese- Tack! Idag fick väskan vara kvar på ryggen hela vägen fram ;)

    SvaraRadera
  4. Han är bara för söt ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Oj han ser genast mycket äldre ut. Thilda pekar på skärmen "Titta!". Jag tror hon längtar efter Noel. Jag ska säga att det känns konstigt att vara hemma utan att ha möjligheten att ringa bort till er för en liten play-date. När ni har tid, får vi ses för en lekstund! Kramar

    SvaraRadera