04 februari 2010

Var är sommaren?

Tiden går fort när man har roligt! Noel hoppas på att sommaren snart kommer :)
Snart är denna veckan redan till sin ända. Det har gått riktigt fort.

I måndags var Jag och Noel och hälsade på johan på hans jobb i kvänum och åt luch på lumber & karle. Riktigt smaskigt och roligt att Johan fick visa upp Noel för sina jobbarkompisar.

I tisdags var jag och Noel hos Hanna och Thilda och blev bjudna på mat. Så gott tyckte både jag och Noel!

I går onsdag hade vi en mycket intressant dag. Besiktning av huset! Det bådar gott :)

I dag är det torsdag och jag ska snart ta tag i städningen även om jag inte är sugen för 5 öre. Håller även på att klistra in bilder i Noels album och har nu kommit till oktober bilderna, så snart är jag ikapp igen :)

1 kommentar:

  1. Det är inte bara Noel som längtar efter sommaren:) Härlig härligt! Har ni kollat in mitt semester förslag? http://www.villaborgholm.se/Gardshuset.html#9

    Kan ju passa på att skicka in nästa också då. Jag är semestersugen nu!!!
    http://www.lyxstugor.se/vestjylland/blaavand-ho/217.html

    SvaraRadera