23 november 2009

Lussekatter

Hjälper mamma att baka
Insåg att det är första advent redan nu till helgen, så idag har vi bakat lussekatter.
Jag brukar alltid göra halv sats eftersom jag lärt mig att vi aldrig äter upp en hel. Det är så tråkigt att behöva äta torra lussekatter en bit in på det nya året.
De blev nog ganska bra trots att jag höll på att bränna första plåten. Vi ska provsmaka med lite glögg när Johan kommer hem från Kinnarpshallen.

I dag gjorde jag min första arbetsdag på en förskola. Gick riktigt bra och jag kan nog härda ut till den 30/12 då mitt vik slutar :)
Jag har iaf konstaterat att jag utan problem skulle kunna vara hemmafru, iaf när man har sällskap av en underbar liten bebis!

1 kommentar:

  1. Kanon! Då ses vi imorgon! Och du, det ser grymt gott ut!

    SvaraRadera