06 oktober 2009

Dörrkrans


Den uppfräschade gamla eller........

...den nya kransen, vad tycker ni?

Vaknade tidigt i morse och fick ett infall att jag skulle baka kladdkaka. Receptet har varit borta ett bra tag och ända sedan jag hittade det förra veckan har jag varit sugen. Vi bjöd in Hanna och Thilda så förmiddagen var riktigt trevlig! Hanna fotade de små. Kolla gärna in bilderna på hennes blogg http://kreativ.bloggspace.se/

På eftermiddagen tog vi en promenad till presentshopen där jag inhandlade en kruka till mitt köksfönster, ska försöka få lite ordning i djungeln av växter där.
Jag hann också med att göra en ny dörrkrans och fräscha upp den gamla. Blev dock inte riktigt nöjd med den nya. Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar!
Nu är det kvällsmat och tv:n som gäller.

2 kommentarer:

  1. Tycker du ska vara jättenöjd! Den första var jättefin men den andra känns överlägsen "höstmässigt". Var nöjd! Kram å hej svejs

    SvaraRadera
  2. superfina dörrdekorationer!

    SvaraRadera