16 oktober 2009

Snö!

Idag kom den första snön men den blev inte långvarig. Lika bra det. Noel har aldrig sett snö förut och tyckte att det var lite otäckt när jag drog ner sufletten och flingorna dalade ner över honom.

Har varit på besök hos Hanna och Thilda idag och Noel blev bjuden på lunch. Mumsigt!
Jag och Hanna försökte fånga de små på film när de "pratade" med varandra det var inte det lättaste då Thilda var fokuserad på kameran istället. Tyckte att jag fick en bra film ialla fall men då hade jag så klart begått misstaget att inte sätta på kameran. Smart Petra.....

Sitter och funderar över vilket typsnitt jag ska använda till mitt träord jag ska göra. Inte lätt att välja.
I morgon är det fotboll och fest som gäller. Ska bli riktigt kul.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Jag mailade dig länken till sidan med gratis typsnitt. Lycka till för det är inte lätt att välja! :) Ses senare!

    SvaraRadera
  2. Jag såg det. Tack! ses om en stund....

    SvaraRadera