01 oktober 2009

Hektisk dag

Denna Torsdag har jag och Noel har hunnit med en hel del....
Dagen börjarde med att vi 06,45 körde Johan till tågstationen, att komma ut nyvaken i kylan gjorde iaf att man piggnade till så när vi kom hem igen hann jag med diverse husliga sysslor medan Noel lekte en stund. Det dröjde dock inte länge innan han somnade som en sten. Jag passade på att ta en mycket lång och varm dusch. Underbart!
Hann läsa hela tidningen utan att bli avbruten samt spela lite farmVille. Noel vaknade, åt gröt innan vi åkte in till stan för att uträtta lite ärenden.
Vi hann även med att fika med Mats och Peter innan vi gick över marknaden. Funderade ett tag på att köpa sockar åt Noel i ett av stånden men la pengarna på godis i stället.

När vi kom hem kastade jag mig på brevlådan i hopp om att husofferterna hade kommit, såg ett stort brunt kuvert och tänkte äntligen! när jag kom in och öppnade låg det en leksak i kuvertet, lite snopet men Noel blev iaf glad. Hoppas på tur i morgon istället.

Om en liten stund är det dags att åka på kalas innan vi ska hämta Johan igen. Tänkte hinna hämta symaskinen hos mamma först så jag i morgon kan ta tag i dreggellapparna till Noel som jag har tänkt på i några veckors tid.

hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar