23 augusti 2010

Imorgon smäller det!

Börjar bli lite nervös inför morgondagen då jag får träffa alla mina nya elever som börjar i klass 1c.
Känns som att jag har jobbat dygnet runt senaste veckan men är ändå inte riktigt klar med några detaljer som jag ska ta hand om innan det är dags för sängen.

I lördags blev jag, Johan och lille Noel utbjudna på förlovningsfirarmiddag av våra föräldrar och syskon. Mycket trevligt! God mat och tårta på Åsle tå blev det. Vi fick en hemlig lapp ibrevlådan så vi hade inte en aning om vad vi skulle ut på. Vi ansåg inte att vi hade tid att ta lite ledigt så därför fick de lura ut oss.Vi fick 2 stycken ljushållare Lotus från Design house stockholm. De kommer att passa perfekt i vårt nya hus! Riktigt snygga är dem.

Nu är det dags att ta tag i sista förberedelsen...

1 kommentar:

  1. Å vilka tuffa och snygga ljushållare =) Vad skönt och skoj att ni fick komma iväg på en god middag mitt i alla renovering. Man behöver faktiskt göra nått annat ibland. Hoppas det går bra på nya jobbet =) Ha de gott! Kramar

    SvaraRadera