18 mars 2010

Barntapeter


Här kommer lite tapet-funderingar. Samtliga tapeter utom den med stjärnor kommer från Sandberg. De har superbra service där du kan beställa hem tapet-, och tygprover för en liten summa. Det blir ju en helt annan känsla när man ser nyanser och tyger i verkligheten.

Luftballonger på en fondvägg eller två och resten vitt?
Ett annat alternativ jag funderat på är dessa från Borås tapeter. En stjärntapet ihop med vitt och ev en marin vägg.

Kanske dessa ränder fast på längden istället, ihop med vita eller ljusblå väggar.

Lite fiskartema? Det skulle morfar gilla!


Denna tapet från sandbergs är så fin. Har tapetprov på den hemma. Finns även i lite andra färg konstellationer.

Vad tycker ni? Detta är bara några av en hel djungel av fina tapeter.

5 kommentarer:

  1. Fina! Jag gillar nog ränderna på tvären bäst! Härliga färger!
    //Annelie

    SvaraRadera
  2. Det är svårt med tapeter, då det finns så otroligt mycket snyggt att välja mellan :)

    Lycka till med valet!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Det blir nog bra vad du än tar=) Men det är jobbigt att välja ibland när man har mycket att välja mellan. Ha de gott Kram

    SvaraRadera
  4. Tja! Jag röstar på alla utan den med fisketemat *sorry morfar* :)

    SvaraRadera
  5. Heeej!

    Jag gillar verkligen den randiga men då som en fondtapet...
    Sen får jag nog gå på morfars tema också!

    Hej Hopp!

    SvaraRadera