06 februari 2010

Semlor och trevligt besök!



I morse pratade jag med Hanna i telefon och hon nämde att hon skulle baka semlor. Jag blev lite sugen och bestämde mig för att göra egna inför besöket idag.
De blev riktigt smaskiga så det kanske jag gör om :)

Åter till besöket, Karin och Alva var hemma från Karlstad och hälsade på, så roligt! Noel var mycket fascinerad av Alva och vi fick många fina bilder. Vi var också ute på en promenad och tittade in till Oskarsson, Malin och lille Hugo. Jag förstår varför Oskarsson tyckte att Noel såg ut som en tre-åring i jämförelse. Han var så liten! Men mycket söt :)
Nu är det snart dags att åka till björkbacken. Det blir tacos, melodifestivalen och mera semlor ikväll!

1 kommentar:

  1. Kul att man kan inspirera lite :) Så söta de små är! Kolla in min blogg och kommentera köket pliiis! Vi är i desperat behov av råd! :) Kram å hej svejs!

    SvaraRadera