19 januari 2010

Sorry Tjejer...




Jag hade som ni ser lite hjälp när jag tvättat matchstället, var inte det lättaste att lägga tröjorna i nummerordning när Noel glatt rev ut dem ur väskan så fort jag vek ner dem...

I dag har jag och Noel varit på förskolan skytten och lämnat mina nycklar som jag hade när jag jobbade innan jul. Noel tyckte att de stora barnen var lite högljudda men lekte glatt på småbarnsavdelningen. Han hittade en kompis där som var några månader äldre som var mycket faschinerad över att det kom en lika liten kille.
På hemvägen svängde vi in till Larsson på spetz och köpte ett nytt strykjärn så nu vet jag vad jag har att göra i eftermiddag.

Just det... ikväll blir det min premiär på konstgräset på ållevi. Ska bli kul att komma ut på stor plan igen!

Kram!

1 kommentar:

  1. Noel se aaaaningen skyldig ut på mittenbilden :) sötnos!

    SvaraRadera