19 november 2009

Vaccinerad

Nu var man vaccinerad iaf. Gick riktigt smidigt att komma in och få sprutan. Tur att man var ute i god tid! Var där halv 5 och de öppnade egentligen 5. Fick nr 32 i kön. När jag gick ut från vårdcentralen möttes jag av en ringlande kö utanför byggnaden i duggregnet. Tackade mig själv för att jag var förutseende:)

I dag vaknade både jag och Johan upp med smärta i armen, huvudvärk och ont i hela kroppen. Sviterna efter vaccinationen. Jag kunde inte ens borsta håret för jag var så öm i hårbotten....
Hoppas verkligen att Noel klarar det bättre än vi, annars blir det några jobbiga dagar nästa vecka.

Tillbaka till soffan!

1 kommentar:

  1. Japp, det gick smidigt igår! Mår väl inte så jäkla bra men det är smällar man får ta! Tur vi var tidiga! Tycker vi ska köra samma strategi med knoddarna nästa vecka! Kramar

    SvaraRadera