30 november 2009

Julkrans

Nu har vi fått upp en ny krans på dörren. Tyvärr blev den inte alls som jag hade tänkt mig från början. I år hade jag tänkt att göra en ganska mordern krans med mycket vitt på. Det sket sig kan man säga och det blev en gammal traditionell julkrans.
Jag har även en idé till mina blomster/ljus-arrangemang som ska vara inne och jag hoppas att de kommer att bli som jag tänkt mig.

I dag jobbade jag förmiddag och slutade kl 13,20. Har hunnit med att klippa ner lite buskar som jag glömt tidigare, fixat belysningen ute och håller nu på med små ljuslyktor som ska hänga utanför dörren. Blir de bra så kommer det bild senare.

Ikväll har vi mental träning med laget, känns sådär att sitta i tre timmar och lyssna :) Hoppas att det ger något.

Kram

3 kommentarer:

  1. Haha, ja särskilt vit är den inte, men väldigt julig och fin! Ann-Sofie får alltid finare krans än min egen. Anstränger mig nog mer när det är till nån annan.
    Det blev ingen Stor & liten för oss idag, Thilda levde rövare inatt efter vaccinationen plus att jag fortfarande är dunderförkyld. Vi ses! kramar

    SvaraRadera
  2. Snygg dörrkrans du gjort!

    SvaraRadera
  3. Vad fint du gör det!

    SvaraRadera