05 oktober 2009

Ny vecka och en ny utmaning

I går kväll fick vi lite avlastning när Lucas var här och matade Noel
Gröt är så gott!

Då var det ny vecka igen, känns som att tiden bara springer iväg. I helgen hade vi det bara mysigt, slappade framför tv:n och har ätit god mat.
Vi har en tendens att alltid äta samma sorts mat, det finns ett antal rätter som vi varierar mellan och på helgerna blir det ofta säkra kort. Men i fredags och Lördags prövade vi två nya rätter. Det var Johan som var initiativtagare och jag måste erkänna att det blev lyckat!
Vi har även hunnit med att tvätta bilen och smörja upp den gnisslande dörren så nu känns den som ny igen....
Igår avslutade vi helgen med fotboll, storvinst mot Håven i ösregn och därefter säsongsavslutning på grillen. Sofia, Fredrik och Lucas var här och grillade härlig fläskytterfilé!

Denna veckan har jag fyra projekt på gång. Vågar inte tro att allt blir gjort så därför redovisar jag dem efter hand istället.
Nu ska jag klä på Noel och ge mig ut för att leta reda på bra material till första projektet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar