13 oktober 2009

En bra start på dagen!

Blev väckt av telefonen i morse. Vaknade med ett ryck och var uppe ur sängen på några sekunder, hade en känsla inombords av vem det kunde vara, letade ett tag innan jag hittade telefonen och svarade.... Äntligen! Det var precis det samtal som jag väntat på. En av mina bästa vänner hade blivit mamma igår kväll. Så underbart att höra, får gåshud när jag tänker på vilken lycka det är.
Nu väntar jag med spänning på ett mail med en bild på den lilla tjejen Alva!

Kom nyss hem efter en lång promenad, så härligt väder idag. Kallt men soligt! Mycket bättre än igår. Nu väntar jag på att Johan ska komma hem så jag kan åka in till stan och fixa min mobil. Man är riktigt beroende av den har jag märkt nu när jag varit utan några dagar. Hur klarade man sig förr?
Ska även inhandla en varm mössa till min lilla älskling.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar